Pagina's

03-11-2010

Reflectie van Suzanne

Dat ik van te voren veel zou leren met een wijkonderzoek had ik niet verwacht. Toch is het gebeurd, doordat je op een geheel andere manier dan normaal gaat kijken naar een wijk kom je aspecten tegen die normaal gesproken nooit zouden zijn opgevallen. Doordat we ons verder hebben verdiept in de taal en religie ben ik te weten gekomen dat dit wel 2 belangrijke aspecten zijn in een wijk. Vooral als er veel verschillen zijn in de wijk. Dat dit totaal niet voor problemen hoeft te zorgen had ik niet verwacht en ik vind dat een erg leuke uitkomst.
Ook door de manier van samenwerken heb ik veel geleerd . Je komt in een groepje met studenten waar ik nog niet zoveel mee had samengewerkt. Ik vond het super leuk om te zien dat iedereen wel een talent had op een gebied en daar de ander dan weer mee hielp. Doordat we elkaars talenten zo goed benutten verliep het ook erg goed!